Monday, July 07, 2008

an unexpectedly beatiful moment


i'm so lucky to have u in my life... :)
that's what i always think
thank for loving me tenderly, i'm so glad that i finally found u

last night, u begged on ur knees, asking me to marry u :)
unexpectedly moment that i'll never forget in my life..*gw pikir gw gaakan ngerasain hal itu, karena gw pikir itu cuma cerita2 disinetron aja, sooo sweeeetttt, i'm so flattered darling :)
u look at me in the eye and saying those shivering words, i feel like i fly away so high...*ya ampuuuun, gw deg-degan banget saat itu, bukan apa-apa ya... gw deg-degan banget takutnya bokap and nyokap gw tiba2 muncul ke ruang tamu, hehehe...
u're so sweet and making me have the faith to spend the rest of my life with u, ai luph yuuuu macaroniii...

actually, he's not a kind of guy who can usually say those magical words to make me fly away high, hehe
but last night, aaaaaaaaaaaaaghhh, u're so irresisstable, hahahaha lebai amat deh gw...

alhamdulillaaaaah, bersyukur banget sama Allah yang udah ngabulin doa gw....
pertemuan dan perpisahan memang sudah diatur sama Allah, insya Allah semua berjalan dengan lancar, amiiinnn
doain ya temans semua..



*Thank You Allah, Thank You for blessing me this beautiful life :)

6 comments:

Arie Marzuli's said...

im happey for you ya darl.. =))

Anonymous said...

makasih ya bu Rully....:)

nova said...

Wow congratzzz... Pasti seneng banget mbak Meisya. Semoga dilancarkan dan dimudahkan oleh Allah dan hidup bahagia sampai akhir waktu nanti.

Salam kenal:

_Nova

Meika Iqbal said...

to Nova: Amiiiin, makasih doanya ya nov, seneng deh didoain..
well, salam kenal juga ya...

Andita Vernada said...

ya ampun meik, i'm so happy for you ! selamaattt yaaa... wedding preparationnya di-update dong.. hihi, congratulations! am happy to know that someone has finally found her other half :)

Meika Iqbal said...

to Dita: makasih darling
nanti deh bakal di updet progressnya, hehehe *berasa seleb nih gw :P*
kamu doain aku ya dit, semoga semuanya berjalan lancar, amiiinnnn