Thursday, July 03, 2008

truth hurt



jaz like those pics, my heart now is sooo cold and terribly fragile
i know that was the past, but i can't even keep this tears streaming down upon my face when i remember it...
it's hurt, soooo damn hurt... :'(

y'day was like "kesamber petir" when u tell me the truth, oooooh God what did i do wrong till i shud feel this way over and over again?
i don't even want to know what was the reasons why u have a heart to deceive me..*sob*
it's not as easy as u thougt to forgive, forget and let it go

kalo aja, kalo aja, kalooooo aja...
semua malah jadi penyesalan
sekarang baru gw sadari, kalo gw cuma jadi "manusia bodoh" dimata mereka
yeaaah, memang gw terlalu polos dan percaya sama orang, makanya gw gampang banget dibohongin, karena dengan minta maaf pun gw bisa langsung percaya lagi...*sigh*

kenyataan ini memang berat banget untuk gw terima, tapi gw bakal berusaha seikhlas mungkin menghadapinya
katanya ustad Bakhtiar batas sabar adalah ketika kedua kaki sudah menginjak surga, subhanallaaaahhh *semoga Allah menuntun kakiku melangkah kesana, amiiinnnnn...
well darling, i'll take all the risks as my consequences


*semoga Allah selalu melindungi dan menyayangi manusia bodoh ini, amiiiinnnn

No comments: